štvrtok 26. septembra 2013

Ako vybrať správnu agentúru na správu PPC kampane?

V súčasnosti pôsobia na internetovom trhu viacerí poskytovatelia marketingových služieb, ktorých cieľom je podporiť podnikanie na internete. Títo ponúkajú jednotlivé služby (napr. PPC – pay per click, SEO – search engine optimization, link building) alebo ich kombináciu, aby vám pomohli dosiahnuť želané výsledky v podnikaní.

Počas PPC kampane nejde len o množstvo preklikov na vašu stránku, ale aj o ich kvalitu. Preto by ste pri výbere poskytovateľa, ktorý sa vám bude starať o PPC kampaň, nemali rozhodovať len podľa najnižšej ceny. Počas PPC kampane by ste mali mať možnosť priebežne merať výsledky, či pružne reagovať na zmeny.
Pri výbere správcu kampane by ste preto mali zohľadňovať:
  • Odbornosť – V súvislosti s PPC je možné získať certifikát Google AdWords Qualified Company, ktorý sám o sebe nie je garanciou dobrého výsledku. Na to sú potrebné bohaté skúsenosti.
  • Stabilita – Poskytovateľ PPC by mal dosahovať dostatočne veľký obrat v PPC kampaniach, mal by mať dostatočne veľký tím ľudí, ktorí sa budú o kampaň starať a portfólio klientov by malo byť dostatočne diverzifikované.
  • Referencie – Vyžiadajte si kontakty na klientov, ktorí môžu potvrdiť referencie a dávajte si pozor, aby klientom nebol váš konkurent. Vyhnete sa tak stretom záujmov.
  • Transparentnosť – Vopred si dohodnite ciele, ktoré chcete kampaňou dosiahnuť. Kampaň by mala byť spravovaná na vašich účtoch, kde ju môžete pribežne sledovať. Zároveň by ste mali vedieť odlíšiť medzi nákladmi na spravovanie kampane a nákladmi na samotné prekliky. Neuzatvárajte dlhodobé zmluvy s poskytovateľom, ktorého nemáte vyskúšaného.
Zdroj: payperclick.cz