pondelok 28. februára 2011

Všetky aktivity kontaktu pod jednou strechou (Outlook 2003/2007/2010)

Outlook je výkonný nástroj zameraný na zvyšovanie produktivity, tak prečo ho nevyužiť všade tam, kde sa to dá? Pomocou neho môžete sledovať aktivity kontaktov napojením niektorých položiek na konkrétny kontakt. Môže to byť užitočné v prípadoch, ako je fakturácia klientovi alebo na jednoduché nájdenie e-mailu, o ktorom viete, že ste ho poslali konkrétnej osobe.

Niektoré položky ako e-maily a stretnutie sú automaticky prepojené na konkrétny kontakt v adresári a nie je potrebné urobiť žiadne ďalšie kroky. To, ktoré položky sú napojené na kontakt zistíte tak, že kliknete na priečinok Contacts. Vyhľadajte kontakt, ktorý chcete sledovať a dvakrát naň kliknite. Následne vyberte záložku Activities (v Outlooku 2010 kliknite na tlačidlo Activities v skupine Show na karte Contact). Na tomto mieste uvidíte všetky e-maily, schôdzky, stretnutia, úlohy, poznámky ako aj súvisiace dokumenty.


Ak chcete nejakú položku prepojiť s kontaktom, zvoľte v menu Actions | Link. Odtiaľ môžete vybrať ľubovoľnú položku alebo súbor, ktorý chcete napojiť. V Outlooku 2010 kliknite na kartu Insert a v skupine Include vyberte napr. možnosť Outlook Item.