štvrtok 11. augusta 2011

Využite negatívne slová vo svoj prospech (SEO)

Je asi rovnako zlé, ak je vaša stránka vo vyhľadávačoch nájdená pri nesprávnych slovách, alebo ak nie je nájdená vôbec. Ak používate reklamné služby pay per click (PPC), použitie negatívnych (vylučujúcich) kľúčových slov vám môže pomôcť zabezpečiť, že vaša webová stránka sa skôr objaví vo výsledkoch pri kľúčových slovách, ktoré sú relevantné k vášmu obsahu.

Negatívne kľúčové povedia vyhľadávačom, ktoré slová nezodpovedajú vašej firme alebo cieľovej skupine. Zoznam vylučujúcich kľúčových slov môžete vytvoriť rovnakým spôsobom, akým si vytvoríte zoznam vhodných kľúčových slov a pridáte ich do PPC reklamy podľa pokynov konkrétneho poskytovateľa reklamy.

Vylučujúce kľúčové slová neodfiltrujú kombináciu hľadaných slov. Napríklad, "počítačová myš" by odfiltrovala vašu reklamu z vyhľadávania pre slova "počítač" a "myš", ale nie kombinácie s týmito slovami. Dajte si pozor, aby ste neodfiltrovali až príliš veľa slov a nestratili potenciálnych klientov.