utorok 12. júna 2012

Pripomienka priamo z Excelu (2003)

Už ste niekedy chceli vytvoriť Microsoft Outlook úlohu na pripomenutie, že niečo máte urobiť so zošitom programu Excel? Mohli by ste prejsť do Outlooku, otvoriť formulár úloh, a vytvoriť novú úlohu. Avšak existuje aj jednoduchší spôsob, ako vytvoriť úlohu priamo z Excelu.

Keď ste pripravení vytvoriť úlohy, uistite sa, že Outlook aj Excel sú otvorené. Rovnako sa uistite, že ste uložili pracovný zošit. Skontrolujte, či máte v Exceli zapnutý panel Reviewing. Ak panel nie je zobrazený, kliknite pravým tlačidlom na ľubovoľný panel a z kontextového menu vyberte možnosť Reviewing.

Ak chcete vytvoriť úlohu programu Outlook priamo zo zošita programu Excel, postupujte takto:
  1. Kliknite na tlačidlo Create Microsoft Office Outlook. Zobrazí sa formulár, ktorý bude obsahovať odkaz na otvorený pracovný zošit.
  2. Do poľa Subject zadajte názov úlohy. Môžete pridať aj doplnkový popis.
  3. Vyberte možnosť Reminder a nastavte dátum a čas, kedy sa má pripomienka zobraziť.
  4. Kliknite na tlačidlo Save a zatvorte okno s formulárom.
Keď nastane nastavený dátum a čas, zobrazí sa správa pripomienky. V pripomienke môžete kliknúť na odkaz a otvoriť pracovný zošit.