Už ste niekedy chceli vytvoriť Microsoft Outlook úlohu na pripomenutie, že niečo máte urobiť so zošitom programu Excel? Mohli by ste prejsť do Outlooku, otvoriť formulár úloh, a vytvoriť novú úlohu. Avšak existuje aj jednoduchší spôsob, ako vytvoriť úlohu priamo z Excelu.
Keď ste pripravení vytvoriť úlohy, uistite sa, že Outlook aj Excel sú otvorené. Rovnako sa uistite, že ste uložili pracovný zošit. Skontrolujte, či máte v Exceli zapnutý panel Reviewing. Ak panel nie je zobrazený, kliknite pravým tlačidlom na ľubovoľný panel a z kontextového menu vyberte možnosť Reviewing.
Ak chcete vytvoriť úlohu programu Outlook priamo zo zošita programu Excel, postupujte takto:
Keď ste pripravení vytvoriť úlohy, uistite sa, že Outlook aj Excel sú otvorené. Rovnako sa uistite, že ste uložili pracovný zošit. Skontrolujte, či máte v Exceli zapnutý panel Reviewing. Ak panel nie je zobrazený, kliknite pravým tlačidlom na ľubovoľný panel a z kontextového menu vyberte možnosť Reviewing.
Ak chcete vytvoriť úlohu programu Outlook priamo zo zošita programu Excel, postupujte takto:
- Kliknite na tlačidlo Create Microsoft Office Outlook. Zobrazí sa formulár, ktorý bude obsahovať odkaz na otvorený pracovný zošit.
- Do poľa Subject zadajte názov úlohy. Môžete pridať aj doplnkový popis.
- Vyberte možnosť Reminder a nastavte dátum a čas, kedy sa má pripomienka zobraziť.
- Kliknite na tlačidlo Save a zatvorte okno s formulárom.