štvrtok 10. februára 2011

7 tipov pre kvalitné HTML e-maily (marketing)

HTML e-maily sú veľmi populárne na propagáciu obchodných aktivít v oblasti online marketingu. Vďaka HTML môžete svojim klientom a partnerom poslať vizuálne atraktívnu správu. Dnes vám prinášame niekoľko spôsobov, ktoré vám pomôžu vyťažiť z takýchto e-mailov maximum.

  • Poznajte svojich príjemcov. Sledujte ich správanie pri nakupovaní, poznajte ich citlivosť na ceny, poznajte produkty, ktoré nakupujú najčastejšie a pod.
  • Dávajte pozor na to, komu e-mail posielate. Prispôsobte svoju ponuku konkrétnym skupinám ľudí.
  • Vytvorte vhodnú ponuku. Vaši pravidelní zákazníci sa správajú inak, ako odoberatelia firemného bulletinu, ktorý je zadarmo.
  • V e-maile používajte silné formulácie vyžadujúce odozvu. Nepoužívajte e-mail len ako nástroj na propagovanie produktov novej skupine príjemcov alebo existujúcej skupine príjemcov.
  • Použite e-mail na rýchle ponuky. Je to výborný spôsob, ako priniesť do firmy rýchlu hotovosť.
  • Skôr, ako sa pustíte do veľkej kampane, urobte významné zmeny v ponuke.
  • Vytvorte samostatné stránky pre jednotlivé kampane. Prispôsobte webové stránky, aby presne odrážali aktuálnu ponuku a pripravte si harmonogram e-mailových propagácií.