- Poznajte svojich príjemcov. Sledujte ich správanie pri nakupovaní, poznajte ich citlivosť na ceny, poznajte produkty, ktoré nakupujú najčastejšie a pod.
- Dávajte pozor na to, komu e-mail posielate. Prispôsobte svoju ponuku konkrétnym skupinám ľudí.
- Vytvorte vhodnú ponuku. Vaši pravidelní zákazníci sa správajú inak, ako odoberatelia firemného bulletinu, ktorý je zadarmo.
- V e-maile používajte silné formulácie vyžadujúce odozvu. Nepoužívajte e-mail len ako nástroj na propagovanie produktov novej skupine príjemcov alebo existujúcej skupine príjemcov.
- Použite e-mail na rýchle ponuky. Je to výborný spôsob, ako priniesť do firmy rýchlu hotovosť.
- Skôr, ako sa pustíte do veľkej kampane, urobte významné zmeny v ponuke.
- Vytvorte samostatné stránky pre jednotlivé kampane. Prispôsobte webové stránky, aby presne odrážali aktuálnu ponuku a pripravte si harmonogram e-mailových propagácií.
štvrtok 10. februára 2011
7 tipov pre kvalitné HTML e-maily (marketing)
HTML e-maily sú veľmi populárne na propagáciu obchodných aktivít v oblasti online marketingu. Vďaka HTML môžete svojim klientom a partnerom poslať vizuálne atraktívnu správu. Dnes vám prinášame niekoľko spôsobov, ktoré vám pomôžu vyťažiť z takýchto e-mailov maximum.