štvrtok 26. mája 2011

Zmena autora pracovného zošita (Microsoft Excel 2010)

Pravdepodobne ste si všimli, že každý dokument vytvorený v Microsoft Office má priradeného vlastníka (alebo autora). Ak si v práci vymieňate Excel zošity s kolegami, môžete ľahko zistiť kto pridal k bunke komentár. Vo veľkých firmách sa počítače inštalujú hromadne, a preto nájdete v dokumentoch namiesto mena autora skôr nejaký identifikátor. Ako tam nastavíte svoje meno?

Na páse kliknite na tlačidlo File a v menu zvoľte možnosť Options. Otvorí sa vám nové okne Excel Options. V ľavej časti okna vyberte možnosť General. Následne môžete v časti Personalize your copy of Microsoft Office zadať vaše meno (user name). Kliknite na tlačidlo OK.



V Exceli 2003 kliknite v menu na Tools | Options. Kliknite na záložku General, zadajte User Name a kliknite na tlačidlo Ok.

Hľadáte vhodný kurz Microsoft Excel? Už viac nemusíte.