Keď potrebujete usporiadať zoznam podľa abecedy, môžete to robiť manuálne presúvaním jednotlivých položiek. Ak sa vyberiete touto cestou, budete o chvíľu otrávení neustálym opakovaním si abecedy v hlave pri vkladaní každej položky. Našťastie je tu jednoduchší spôsob, ako to urobiť. Namiesto opakovaného vyberania a vkladanie, môžete postupovať podľa tohto návodu a nechať Word urobiť prácu za vás.
Ak chcete zoradiť všetky body, postupujte takto:
Ak chcete zoradiť všetky body, postupujte takto:
- Otvorte dokument, v ktorom chcete usporiadať odseky podľa abecedy.
- Vyberte každý odsek, ktorý chcete usporiadať.
- Z menu vyberte Table | Sort, čím otvoríte dialógové okno Sort text.
- Kliknite na tlačidlo OK, pretože v predvolenom nastavení zobrazí program Word správne voľby v sekcii Sort by.