pondelok 13. januára 2014

Importovanie kontaktov zo zálohy (Business Contact Manager)

Dnes si ukážeme, ako si môžete obnoviť kontakty zo zálohy, ak používate Business Contact Manager pre Microsoft Outlook 2013 alebo 2010. Udržanie aktuálnej siete kontaktov je nevyhnutný základ na podporu predaja, nech už predávate čokoľvek. Existujú viaceré nástroje, v ktorých si môžete kontakty spravovať. Niektoré sú viac alebo menej sofistikované, ale pri každom môžete natrafiť na rovnaký problém – poškodenie alebo strata dát z dôvodu poškodenia hardvéru alebo záškodníckeho softvéru. Ak si robíte pravidelné zálohy, nič nemusí byť stratené alebo môže byť strata len minimálna.


V prípade, že chcete importovať do BCM databázu kontaktov zo staršej zálohy, postupujte podľa nasledujúcich inštrukcií:

  1. Kliknite v Microsoft Outlooku na kartu File.
  2. Kliknite na záložku Business Contact Manager a následne na tlačidlo Import and Export.
  3. Z ponuky vyberte možnosť Import from a file.
  4. V dialógovom okne Import business data kliknite na tlačidlo Browse a vyberte miesto, kde sa nachádza súbor so zálohou (súbor .bcm alebo .bcmx).
  5. Kliknite na tlačidlo Next.
  6. Upravte nastavenia importu a kliknite na tlačidlo Import.